Jak oddać sprzęt?

Sprzęt do naprawy można oddać osobiście w siedzibie naszej firmy w Warszawie przy ulicy Białostockiej 24 lokal 110 (róg Białostockiej i Markowskiej), w Sopocie przy ul. Grunwaldzkiej 84 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00) lub przesłać pocztą lub kurierem. Dostarczony sprzęt zostanie wyceniony, a następnie Klient poinformowany o przewidywanym koszcie sms-owo lub e-mailowo.

 Czy wycena naprawy sprzętu jest bezpłatna?

Tak. Bezpłatna wycena naprawy to ukłon naszej firmy w stronę Klienta, która ma zapewnić obniżenie kosztów naprawy wadliwego sprzętu. W celu skorzystania z w/w usługi należy dostarczyć uszkodzony sprzęt do serwisu, a nasi pracownicy poinformują sms-owo lub e-mailowo o przewidywanych kosztach i terminie wykonania usługi. Także w przypadku rezygnacji z naprawy Klient nie ponosi żadnych kosztów wykonanej wyceny.

Na zdjęciach widać plamki, czym to jest spowodowane?

Najprawdopodobniej matryca uległa zabrudzeniu, konieczne jest jej wyczyszczenie. Zapraszam do skorzystania z naszych usług.

Jak odebrać sprzęt po naprawie, jeżeli zgubiłem pokwitowanie?

W trakcie odbioru sprzętu, należy wylegitymować się dokumentem ze zdjęciem, potwierdzającym zgodność danych osobowych z zapisanymi w naszym systemie w trakcie przyjmowania sprzętu do serwisu.