Jak oddać sprzęt?

Sprzęt do naprawy można oddać osobiście w siedzibie naszej firmy w Warszawie przy ulicy Targowej 20A (3 piętro- nad sklepem INTERFOTO.EU), w Sopocie przy ul. Grunwaldzkiej 84 (róg Grunwaldzkiej i 3-go Maja), we Wrocławiu przy ul. Sienkiewicza 8 (w pobliżu Placu Bema) lub przesłać pocztą lub kurierem. Dostarczony sprzęt zostanie wyceniony, a następnie Klient poinformowany o przewidywanym koszcie sms-owo lub e-mailowo.

 Czy wycena naprawy sprzętu jest bezpłatna?

Tak. Bezpłatna wycena naprawy to ukłon naszej firmy w stronę Klienta, która ma zapewnić obniżenie kosztów naprawy wadliwego sprzętu. W celu skorzystania z w/w usługi należy dostarczyć uszkodzony sprzęt do serwisu, a nasi pracownicy poinformują sms-owo lub e-mailowo o przewidywanych kosztach i terminie wykonania usługi. Także w przypadku rezygnacji z naprawy Klient nie ponosi żadnych kosztów wykonanej wyceny.

Na zdjęciach widać plamki, czym to jest spowodowane?

Najprawdopodobniej matryca uległa zabrudzeniu, konieczne jest jej wyczyszczenie. Zapraszam do skorzystania z naszych usług.

Jak odebrać sprzęt po naprawie, jeżeli zgubiłem pokwitowanie?

W trakcie odbioru sprzętu, należy wylegitymować się dokumentem ze zdjęciem, potwierdzającym zgodność danych osobowych z zapisanymi w naszym systemie w trakcie przyjmowania sprzętu do serwisu.

Szanowni Klienci,   

30.04.2024r. (wtorek) serwis we Wrocławiu będzie czynny od 11:00-17:00, serwis w Warszawie NIECZYNNY.  INFOLINIA SERWISÓW NIECZYNNA.

1-3.05.2024r. serwisy (Warszawa i Wrocław) będą NIECZYNNE.  

Przepraszamy za utrudnienia.