Witamy w naszym serwisie!

Mamy w swoim gronie doświadczonych specjalistów, przygotowaliśmy im profesjonalne stanowiska pracy i zaplecze sprzętowe. Dla Ciebie liczy się to, czy sprzęt fotograficzny zostanie dobrze naprawiony. To Ty podejmujesz ostateczną decyzję.

 

Etapy Serwisowe

Postaramy się rozwiązać problem w sprzęcie szybko i profesjonalnie!

 

Number-1-icon (1)

Wysyłasz/ dostarczasz sprzęt

  • Konsultacja telefoniczna, e-mailowa
  • Diagnoza/ wycena naprawy standard  2-7 dni
  • Diagnoza/ wycena naprawy express < 2-3h (za dodatkową opłatą)

 

Number-2-icon

Otrzymujesz ofertę

  • Wysyłka wyceny naprawy e-mail, sms
  • Warianty naprawy
  • Rozpoczęcie naprawy dopiero po zaakceptowaniu kosztów

 

Number-3-icon

Realizujemy zlecenie

  • Informacja o postępach realizacji naprawy (dostęp on-line)
  • Testy naprawionego sprzętu
  • Gwarancja na wykonaną naprawę (6 miesięcy)
  • Protokół naprawy
  • Wysyłka/ odbiór urządzenia (informacja sms, e-mail)